Sosiale medier

I dag har sosiale medier blitt et «must» å være med på, men det er viktig å ikke gape over for mye. En ting er å ha en konto på et sosialt medium, men det skal også fylles med fornuftig innhold. Det skal kommuniseres og deles, det skal underholde og informere folk.

93% av brukere av sosiale medier mener et firma må ha en tilstedeværelse.
60% av alle voksne online bruker sosiale media.
56% av brukerne føler en sterkere relasjon til, og opplever en bedre servicegrad fra firma når de kan kommunisere med dem via sosiale media

Ved å ha klart for deg din målgruppe og hva du ønsker å oppnå, så finner vi hva som passer for din bedrift/organisasjon. Men mange års erfaring i bruk av sosiale medier, og et våkent blikk på den siste utviklingen, kan vi gi deg gode råd om hvor du bør satse, og hvor du ikke trenger å legge inn ressursene dine.

Strategirådgivning

Vi kan sammen med deg analysere dine behov og finne ut hvor du bør sette inn ressurser for å få effekt i sosiale medier. Deretter kan vi sette opp en strategiplan for deg og din bedrift.

Ta kontakt for en avtale